woensdag 3 maart 2010

Studio Damon op de "datregelikwel site"



http://datregelikwel.blogspot.com/

Dit is wat Jo-Anne van der Lelij heeft geschreven in haar blog;

"Gisteren had ik contact met een fotograaf: Damon. Toen ik zijn site zat te bekijken had ik zeer regelmatig een ohhhh....ahhhhh moment. Ken je dat? Dan weet je: deze fotograaf levert vakwerk!

Op zijn site zag ik een (voor mij) vreemde traditie. Damon vertelde vol enthousiastme dat het een traditie uit Italie is. Vrijgezelle vriendinnen en zussen schrijven 's morgens onder de schoen hun naam. De naam van degene die 's avonds het SLECHTST te lezen is, is de volgende die gaat trouwen. Nou...toch leuk om te proberen.

Damon is ook genomineerd voor de Bruidsfoto Award 2010 net zoals deze en deze fotograaf.
Klik hier om te stemmen op jouw favoriete foto."

Geen opmerkingen:

like